četrtek, 29. oktober 2009

Kaj je to

Slikal se zanimiv motiv, kje sem našel ta motiv, to peterokrako zvezdo.
Posted by Picasa

7 komentarjev:

Tina pravi ...

Zgleda kot da so neki listki. In kot da je zelo majhno. Nimam pojma.. malo pomagaj!

milton pravi ...

Sem uganil, dobra finta. Ne vem pa, kako si to osvetlil in zakaj je rdeče!

marjetatursic pravi ...

Jaz tud vem ... ker sem vidla slike na picasi. Če ne pa ne bi nikol uganila. Dobra slika.
Oči, pokaži še ostale slike, kjer se vidi kaj je to.

Cenc pravi ...

Ja, je srednjega spola in iz tega se dela tudi čips.

Tina pravi ...

Cips se dela iz krompirja, ki ni rdec, niti srednjega spola. Nimam pojma, pa tudi nisem dovolj iznajdljiva, da bi znala najti slike na picassi - na kateri picassi? Se prav sekiram, nisem za nikamor! :)

Ana pravi ...

Tina, naj te potolažim ... Sem enako blond ;)

Ana pravi ...

Aaaaaaaaa, že vem! :)